Articole‎ > ‎

Porția de sănătate - Salata Verde

posted Jul 2, 2012, 11:12 AM by Green Option Comenzi   [ updated Jul 3, 2012, 6:40 AM ]

Salata verde - izvor de vitamine și nutrienți
Un studiu științific a concluzionat că cei care consumă salată verde au un nivel considerabil mai mare de vitamina C, E, B6 și acid folic, nutrienți-cheie care mențin un sistem imunitar sănătos și reduc riscul de obezitate, boli cardiace și alte boli cronice. Mai mult, jumătate dintre noi nu avem cantitățile necesare din acești nutrienți, așa că beneficiile consumului de salată verde sunt cu atât mai evidente.


Slăbește mâncând salată verde
Studiile efectuate pe un lot de 42 de femei au arătat că o salată verde la fiecare masă te ajută să slăbești. Sigur, acest fapt presupune adăugarea a 50-100 de calorii suplimentare la o masă, dar, în același timp, consumul de calorii va scădea cu 7% pâna la 12%.

Explicația e cât se poate de simplă: dacă servești o salată verde înainte de felul principal, starea de satietate se va instala mult mai repede și, drept urmare, îți va scădea pofta pentru felul principal sau desert, de departe mult mai calorice decât o simplă salată.


Sfaturi în alegerea salatei verzi

Ca și o regulă generală, cu cât este mai închisă la culoare, cu atât este mai bogată în nutrienți. Salata foarte creață și mică este de regulă mai veche și mai puțin aromată decât una mare. Pământul și apa ofilesc salata așa că spal-o bine, frunză cu frunză, și folosește un prosop curat ca să o ștergi. Dacă vrei să o conservi pentru câteva zile, o poți păstra într-o pungă de plastic care se închide etans, iar pentru a evita umezeala poți să acoperi punga cu un șervețel de hârtie.

Articole anterioare: